نوشته شده توسط : alireza

خلاصه

معلمان اغلب بر این باورند که پیشرفت یادگیری مداوم فراگیران را در تدریس خود در نظر می گیرند. آیا داده های رفتاری می توانند این باور را پشتیبانی کنند؟ برای پرداختن به این سوال، هماهنگی رفتاری تعاملی بین معلمان و فراگیران را در حین یادگیری تقلیدی اجاره داربست در کرج برای حل یک پازل بررسی کردیم. معلم به صورت دستی راه حل پازل را به زبان آموزی نشان داد که بلافاصله آن را تقلید کرد و یاد گرفت. حرکات دستی معلمان و فراگیران با استفاده از مدل خودرگرسیون دو متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای شناسایی تبادل اطلاعات دوطرفه و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بین دو عامل، علیت و کوواریانس نویز را از مدل محاسبه کردیم. انتقال اطلاعات مشاهده شده از معلم به یادگیرنده در مولفه جانبی حرکت آنها نشان دهنده تقلید از اطلاعات مکانی حل پازل است. انتقال اطلاعات از یادگیرنده به معلم در مولفه عمودی حرکت آنها نشان دهنده فرآیند نظارت است که از طریق آن معلمان زمان نمایش خود را با پیشرفت یادگیرنده تنظیم می کنند. اطلاعات مشترک در مولفه جانبی با پیشرفت یادگیری افزایش می یابد، که نشان می دهد دانش بین دو عامل به اشتراک گذاشته شده است. یافته‌های ما نشان داد که معلم به طور تعاملی درگیر تقلید (به عنوان مثال دارای داربست) بوده و به طور احتمالی از آن حمایت می‌کند. بنابراین ما یک امضای رفتاری از قصد معلم برای ترویج یادگیری ارائه می کنیم که برای درک ماهیت تدریس ضروری است.
معرفی

تدریس یک فعالیت اساسی انسانی برای انتقال و انباشت دانش و مهارت در بین مردم و فرزندان آنها و در نهایت پرورش فرهنگ آنهاست. طبق تعریف، تدریس حداقل شامل دو عامل است: معلم و یادگیرنده. این امر باعث می شود که یادگیری در چارچوب تدریس با یادگیری بدون معلم متفاوت باشد. سطح درک زبان آموزان متفاوت است و معلم کاملی برای همه دانش آموزان وجود ندارد. معلم باید رفتار تدریس خود را با تغییرات یادگیرنده تطبیق دهد. انسان ها و همچنین برخی از حیوانات غیر انسانی نیز می توانند رفتار خود را اصلاح کنند و یادگیری را ارتقا دهند. با این حال، حتی در حال حاضر، بحث های زیادی در مورد اینکه آیا تدریس برای انسان منحصر به فرد است یا نه، وجود داشته است. برخی از محققان رفتار آموزشی در حیوانات غیر انسانی را بر اساس این تعریف عملیاتی پذیرفته‌اند که آموزش را می‌توان با رفتارهای قابل مشاهده شناسایی کرد. فرآیندهای شناختی پیچیده در مغز 1،13. برای حل مسئله بحث برانگیز در مورد چیستی تدریس، به طور گسترده توافق شده است که ما باید تعیین کنیم که آیا معلم قصد دارد یادگیری را ارتقا دهد یا خیر4،7،14،15. با این حال، تدریس به عنوان یک عمل ارتباط عمدی در صورت عدم وجود زبان به چالش کشیده شده است. در اینجا ما به این سؤال می پردازیم که چگونه می توان این قصد را از طریق خود رفتار تدریس شناسایی کرد، نه از طریق قصد ارتباط کلامی معلمان. نشانه های رفتاری قصد آموزش فرصت ارزشمندی را برای بررسی ماهیت آموزش در حیوانات غیر انسانی و همچنین در انسان فراهم می کند.

ما رفتار داربست را در طول تدریس به عنوان فرصتی برای تعیین کمیت قصد تدریس در نظر می گیریم. داربست، استعاره ای است که برای اولین بار توسط برونر16 و وود و همکاران 17 اتخاذ شد، در اصل کمک بزرگسالان را نشان می دهد که برای پر کردن شکاف خاص کودک یا تازه کار بین آنچه که او تشخیص می دهد و آنچه واقعاً در یک کار انجام می دهد کنترل می شود. در دستیابی به یک هدف به طور کلی تر، داربست به عنوان حمایت های مختلف معلم برای ارتقای یادگیری از طریق پاسخگویی به نیازهای یادگیرنده تعریف می شود. در حالی که بیشتر مطالعات داربست توصیفی هستند و بر آموزش با آموزش شفاهی تمرکز دارند، کمی کردن رفتار داربست که سه ویژگی کلیدی پیشنهادی اخیراً ارائه شده را برآورده می‌کند، به ما امکان می‌دهد تا قصد تدریس را از رفتار تدریس شناسایی کنیم. اول احتمالی است: حمایت معلم به صورت تعاملی با سطح فعلی عملکرد یادگیرنده تنظیم یا تنظیم می شود. دوم محو شدن این حمایت است. و سوم، انتقال مسئولیت است، یعنی مشارکت یادگیرنده در انجام وظیفه همراه با محو شدن حمایت افزایش می یابد. به عبارت دیگر، داربست یک فرآیند واقعاً تعاملی است که بین معلم و یادگیرنده با مشارکت فعال هر دو در این فرآیند رخ می‌دهد. برخی از مطالعات کمی، داربست غیرکلامی مانند تظاهرات اغراق آمیز و آهسته، یا راهنمایی فیزیکی را هنگامی که یک انسان بالغ یک عمل خاص را با تقلید به یک نوزاد یا یک روبات آموزش می دهد، نشان داده اند. با این حال، مشخص نیست که آیا این رفتارها برای نوزادان و ربات‌ها سه ویژگی داربست را برآورده می‌کنند، زیرا ممکن است یک حمایت یک طرفه بر اساس اطلاعات قبلی معلمان در مورد یادگیرندگان (سن یا ظاهر) باشد. برای مقابله با این موضوع، بررسی فرآیند پویای تبادل اطلاعات بین معلم و یادگیرنده برای تعیین کمیت فرآیند داربست ضروری است. Kostrubiec و همکارانش اخیراً شواهد تجربی از جریان اطلاعات دوسویه بین یک معلم مجازی مبتنی بر رایانه و یادگیرنده انسانی را با استفاده از یک تنظیمات آزمایشی پیچیده گزارش کرده‌اند. با این حال، چگونگی تعامل یک معلم انسانی با یک یادگیرنده برای ارتقای یادگیری خود، مبهم باقی می ماند زیرا معلم مجازی رفتار خود را به شیوه ای تعیین شده تنظیم می کند. نویسندگان نتوانستند شواهد واضحی از احتمالی و محو شدن پشتیبانی در انتقال اطلاعات نشان دهند.



:: برچسب‌ها: داربست , داربست در کرج , داربست در کردان , نصب داربست , اجاره داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در حالی که تأثیر علّی از یادگیرند نصب داربست در کرج به معلم در مؤلفه عمودی حرکت آنها، یعنی حرکت چیدن و چیدن دیسک های پازل برجسته تر است (شکل 2c، 5). پاسخ ضربه ای این تأثیر علی یک اوج منفی را نشان داد (شکل 6). این نتیجه نشان داد که معلم حرکت خود را در جهت مخالف با حرکت قبلی یادگیرنده هماهنگ می کند. با توجه به اینکه حرکت عمودی عمدتاً نشان‌دهنده زمان چیدن و چیدن دیسک‌های پازل است و ویژگی‌های چرخه‌ای را نشان می‌دهد (شکل 2c)، تعجب آور نیست که معلم مطابق با عملکرد یادگیرنده رفتار کند حتی اگر دنباله معما معلم باشد. هنوز قبل از یادگیرنده است. روی هم رفته، تأثیر علّی حرکت عمودی نشان می‌دهد که انباشته شدن معلم به دنبال برداشتن همان دیسک توسط یادگیرنده یا برداشتن معلم به دنبال انباشته شدن یادگیرنده برای دیسک قبلی است. از آنجا که این انتقال اطلاعات به طور قابل توجهی با عملکرد پازل آموخته شده مرتبط است (شکل 7a)، دو تفسیر ممکن برای تأثیر علی وجود دارد. یکی اینکه معلمی که نسبت به پیشرفت یادگیرنده حساس است (پیشرفت یا سرگردانی) می تواند عملکرد یادگیرنده را تسهیل کند. دوم این است که یادگیرنده، با نیاز واضح به کمکی که معلم به راحتی درک می کند، بهتر یاد می گیرد. در مجموع، طبق اطلاعات ما، این اولین گزارشی است که نشان می‌دهد تأثیر دوسویه اما از نظر عملکردی متفاوت در تعامل معلم و یادگیرنده و همچنین در تعامل بین فردی به طور کلی وجود دارد.

در حالی که تأثیر علّی از یادگیرنده به معلم در مؤلفه عمودی حرکت آنها، یعنی حرکت چیدن و چیدن دیسک های پازل برجسته تر است (شکل 2c، 5). پاسخ ضربه ای این تأثیر علی یک اوج منفی را نشان داد (شکل 6). این نتیجه نشان داد که معلم حرکت خود را در جهت مخالف با حرکت قبلی یادگیرنده هماهنگ می کند. با توجه به اینکه حرکت عمودی عمدتاً نشان‌دهنده زمان چیدن و چیدن دیسک‌های پازل است و ویژگی‌های چرخه‌ای را نشان می‌دهد (شکل 2c)، تعجب آور نیست که معلم مطابق با عملکرد یادگیرنده رفتار کند حتی اگر دنباله معما معلم باشد. هنوز قبل از یادگیرنده است. روی هم رفته، تأثیر علّی حرکت عمودی نشان می‌دهد که انباشته شدن معلم به دنبال برداشتن همان دیسک توسط یادگیرنده یا برداشتن معلم به دنبال انباشته شدن یادگیرنده برای دیسک قبلی است. از آنجا که این انتقال اطلاعات به طور قابل توجهی با عملکرد پازل آموخته شده مرتبط است (شکل 7a)، دو تفسیر ممکن برای تأثیر علی وجود دارد. یکی اینکه معلمی که نسبت به پیشرفت یادگیرنده حساس است (پیشرفت یا سرگردانی) می تواند عملکرد یادگیرنده را تسهیل کند. دوم این است که یادگیرنده، با نیاز واضح به کمکی که معلم به راحتی درک می کند، بهتر یاد می گیرد. در مجموع، طبق اطلاعات ما، این اولین گزارشی است که نشان می‌دهد تأثیر دوسویه اما از نظر عملکردی متفاوت در تعامل معلم و یادگیرنده و همچنین در تعامل بین فردی به طور کلی وجود دارد.

با جمع بندی بحث بالا، کاهش قابل توجه انتقال اطلاعات از معلم به یادگیرنده در حرکت جانبی، محو شدن پشتیبانی، یکی از ویژگی های کلیدی داربست را نشان می دهد. ما همچنین انتقال اطلاعات از یادگیرندگان به معلمان را با پاسخ تکانه منفی، غالب در حرکت عمودی، پیدا کردیم. این نشان می دهد که معلمان منتظر بودند تا یادگیرندگان قبل از نمایش اقدام بعدی، چیدن و جمع آوری خود را انجام دهند. همراه با توصیف حمایت معلمان، این شواهد تجربی از احتمال وقوع در داربست را نشان می‌دهد18،32. میزان تأثیر علی با عملکرد حل پازل توسط فراگیران به تنهایی همبستگی دارد. این نشان می دهد که انتقال اطلاعات از یادگیرنده به معلم منعکس کننده داربست احتمالی است که منجر به یادگیری کارآمد می شود. با توجه به اینکه کوواریانس نویز معمولاً یک سیگنال محرک برای حرکات جانبی آنها برای انجام پازل بود، کوواریانس نویز فزاینده نشان داد که زبان آموزان با کسب دانش در مورد چگونگی حل آن، شروع به تکمیل پازل به تنهایی کردند. این شواهد کمی از انتقال مسئولیت از طریق داربست است 18،32.

 

یافته‌های مطالعه حاضر به وضوح نشان می‌دهد که تعامل معلم و یادگیرنده شامل یک انتقال اطلاعات سه‌طرفه است: تقلید، نظارت بر وضعیت یادگیرنده، و دانش اکتسابی (راه‌حل پازل) به عنوان یک سیگنال مشترک. مکانیسم های رفتاری و عصبی تقلید به طور کامل بررسی شده است و سیستم عصبی آینه ای (MNS) در مغز نقش مهمی در این امر ایفا می کند. یادگیری تقلیدی مستلزم یادگیری یک الگوی حرکتی جدید یا توالی 37،38 است و به MNS به عنوان یک منطقه اصلی نیاز دارد39،40،41. با این حال، فرآیندهای نظارت بر وضعیت یادگیرنده و دانش مشترک آنها کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. ما فرض می کنیم که این فرآیندها باید در زمینه ای بررسی شوند که یادگیرنده و نمایش دهنده هر دو به طور فعال در یادگیری تقلیدی شرکت می کنند. این فرض توسط یک پیشنهاد اخیر پشتیبانی می شود که تعامل اجتماعی شامل تنظیمات آنلاین انعطاف پذیر بین دو عامل است و نمی تواند به دو پاسخ فردی به شریک تعاملی که در انزوا بررسی شده است کاهش یابد.

 



:: برچسب‌ها: داربست , داربست در کرج , داربست در کردان , نصب داربست , اجاره داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

یاتاقان غلتکی، یکی از دو عضو کلاس بلبرینگ های نورد یا به اصطلاح ضد اصطکاک (عضو دیگر کلاس بلبرینگ است). مانند یک بلبرینگ، یک غلتک دارای دو مسیر شیاردار یا مسابقه است، اما توپ ها با غلتک جایگزین می شوند. غلتک ها ممکن است استوانه ای یا مخروطی کوتاه باشند. فقط بارهای شعاعی (یعنی بارهای عمود بر محور چرخش) زمانی که غلتک ها استوانه ای هستند را می توان حمل کرد، اما با غلتک های مخروطی هم بارهای شعاعی و رانشی یا محوری (یعنی موازی با محور چرخش) را می توان حمل کرد. . یک یاتاقان سوزنی دارای غلتک های استوانه ای است که نسبتاً باریک هستند و فضای بین نژادها را کاملاً پر می کنند. در بسیاری از موارد نژاد درونی کنار گذاشته می شود. از آنجا که تماس خطی بین غلتک و مسابقه وجود دارد، در حالی که در یک بلبرینگ تماس نقطه ای وجود دارد، در یک فضای معین، یک غلتک می تواند بار شعاعی بیشتری را نسبت به یاتاقان توپ حمل کند.

بلبرینگ، یکی از دو عضو کلاس بلبرینگ های نورد یا به اصطلاح ضد اصطکاک (عضو دیگر کلاس رولبرینگ است). عملکرد یک بلبرینگ اتصال دو عضو ماشین است که نسبت به یکدیگر حرکت می کنند به گونه ای که مقاومت اصطکاکی در برابر حرکت حداقل باشد. در بسیاری از کاربردها یکی از اعضا شفت چرخان و دیگری محفظه ثابت است.

 

سه بخش اصلی در بلبرینگ وجود دارد: دو مسابقه یا مسیرهای شیاردار حلقه مانند و تعدادی توپ فولادی سخت شده. نژادها با عرض یکسان اما قطرهای متفاوت هستند. کوچکتر که در داخل بزرگتر قرار می گیرد و روی سطح بیرونی آن شیار دارد، در سطح داخلی خود به یکی از اعضای دستگاه متصل می شود. نژاد بزرگتر دارای یک شیار در سطح داخلی خود است و در سطح بیرونی خود به عضو دیگر دستگاه متصل است. توپ ها فضای بین دو مسابقه را پر می کنند و با اصطکاک ناچیز در شیارها می غلتند. توپ ها به طور آزاد مهار می شوند و

متداول ترین بلبرینگ، با یک ردیف توپ، معمولاً به عنوان بلبرینگ شعاعی طبقه بندی می شود (یعنی بلبرینگی که برای حمل بارهای عمود بر محور چرخش طراحی شده است)، اما ظرفیت آن برای حمل بار محوری یا رانشی (یعنی. ، یک بار موازی با محور چرخش) ممکن است از ظرفیت شعاعی آن فراتر رود. یاتاقان تماس زاویه ای دارای یک طرف شیار بیرونی بریده شده است تا امکان وارد کردن توپ های بیشتری را فراهم کند، که به یاتاقان امکان می دهد بارهای محوری بزرگ را فقط در یک جهت حمل کند. این گونه بلبرینگ ها معمولاً به صورت جفت استفاده می شوند تا بارهای محوری بالا را بتوان در هر دو جهت حمل کرد. فاصله ها در یک بلبرینگ تک ردیفی به قدری کوچک است که هیچ انحراف محسوسی از شفت نسبت به یک محفظه را نمی توان در نظر گرفت. یکی از انواع یاتاقان های خود تراز دارای دو ردیف توپ و یک سطح داخلی کروی در قسمت بیرونی است. برای بارهای رانش خالص، بلبرینگ های رانش ساچمه ای وجود دارد که از دو صفحه شیاردار با گوی های بین آنها تشکیل شده است. مزیت برجسته یک بلبرینگ نسبت به بلبرینگ کشویی اصطکاک کم شروع آن است. با این حال، در سرعت‌هایی که به اندازه کافی بالا هستند تا یک لایه روغن حامل بار ایجاد شود، اصطکاک در یاتاقان‌های کشویی ممکن است کمتر از یاتاقان‌های توپ باشد.

بلبرینگ، در ساخت ماشین، یک رابط (معمولا یک تکیه گاه) که به اعضای متصل اجازه می دهد تا در یک خط مستقیم نسبت به یکدیگر بچرخند یا حرکت کنند. اغلب یکی از اعضا ثابت است و بلبرینگ به عنوان تکیه گاه برای عضو متحرک عمل می کند.

 

اکثر یاتاقان ها شفت های دوار را در برابر بارهای عرضی (شعاعی) یا رانش (محوری) پشتیبانی می کنند. برای به حداقل رساندن اصطکاک، سطوح تماس در یک یاتاقان ممکن است به طور جزئی یا کامل توسط یک لایه مایع (معمولاً نفت) یا گاز از هم جدا شوند. اینها بلبرینگ های کشویی هستند و بخشی از شفت که در یاتاقان می چرخد، ژورنال است. سطوح در یک بلبرینگ نیز ممکن است توسط توپ یا غلتک از هم جدا شوند. این یاتاقان‌های غلتشی شناخته می‌شوند. در تصویر، مسابقه داخلی با شفت می چرخد.



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات , تراشکاری , برشکاری , دستگاه فرز ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علاوه بر این، سیگنال‌های ارتعاشی بلبرینگ‌های غلتشی با المنت نورد معیوب در دو دهه اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. نیو و همکاران [14] یک مدل پویا از نقص موضعی بر روی عنصر نورد بلبرینگ تماس زاویه ای ایجاد کرد تا در مورد تأثیر نقص توپ بر ارتعاش یاتاقان بحث کند. میشرا و همکاران [15] یک مدل پویا با در نظر گرفتن تأثیر عیوب پایه یاتاقان و عناصر غلتشی بر اساس روش نمودار پیوند ایجاد کرد. Choudhury و Tandon [16] یک سیستم مجزای 3-DOF فنر-جرم-دمپر را برای ساده کردن یاتاقان نورد معرفی کردند و یک نیروی تحریک نقص با استفاده از یک دنباله پالس مستطیلی ایجاد کردند. ارسلان و آکتورک [17] یک مدل فنر جرمی را برای بررسی تأثیر سطوح معیوب و غیر معیوب عناصر غلتشی بر ارتعاش یاتاقان با در نظر گرفتن فاصله اضافی ایجاد کردند. یک سیستم جرمی فنری 3-DOF توسط ساسی و همکاران ارائه شد. [18] برای شناسایی نیروی ضربه پالس با استفاده از روش انرژی سینماتیک و بررسی تأثیرات نقص توپ بر پاسخ ارتعاشی بلبرینگ. چنگ و همکاران با در نظر گرفتن تماس بین راه آهن و توپ به عنوان یک سیستم میرایی فنر. [19] یک مدل دینامیکی غیرخطی برای بررسی سیگنال‌های ارتعاشی یاتاقان تحت گسل‌های مختلف ساخت. یانگ و همکاران [20] یک مدل محفظه روتور یاتاقان را ارائه کرد که روش اجزای محدود را با روش جرم توده‌ای ترکیب می‌کرد. پس از آن، اثرات خرابی عنصر نورد بر روی سیستم بلبرینگ روتور شبیه‌سازی شد. یوان و همکاران با مدل فنر غیرخطی در نقطه تماس عنصر و راهرو ترکیب شده است. [21] یک مدل پویا چند بدنه برای بررسی تأثیر یک نقص واحد و نقص ترکیبی (از جمله نقص توپ) در حضور اجزای مختلف یاتاقان ایجاد کرد.

به منظور بررسی ویژگی‌های ارتعاش برانگیخته شده توسط خطاهای منفرد یا چندگانه (گسل‌های مرکب) به طور همزمان در یاتاقان‌ها، مدل‌های دینامیکی مختلفی برای شبیه‌سازی و تحلیل بیشتر ایجاد شده‌اند. پاتل و همکاران [22، 23] یک مدل دینامیکی 6-DOF برای تجزیه و تحلیل ویژگی های ارتعاش خطای تک نقطه ای و گسل پیچیده در سطح حلقه داخلی و خارجی بلبرینگ شیار عمیق ساخت. یعقوب و همکاران [24] یک مدل دینامیکی نقص چند نقطه‌ای از یاتاقان خطای مرکب با در نظر گرفتن تأثیر توزیع مکان عیوب بر ویژگی‌های ارتعاش یاتاقان ایجاد کرد. با در نظر گرفتن تحریک جفت، جابجایی متغیر با زمان، و لغزش غلتک ها، وانگ و همکاران. [25] یک مدل سیستم پایه یاتاقان 4-DOF برای بررسی مکانیسم پاسخ نیروی پیچیده ناشی از خطا و تحریک جابجایی ایجاد کرد. به منظور مطالعه ویژگی‌های سیگنال‌های ارتعاشی برانگیخته شده توسط یک یاتاقان با خطای چند نقطه‌ای، ایگاراشی [26] مدل‌های خطای دو نقطه‌ای را به ترتیب در مسیر داخلی و بیرونی بلبرینگ ایجاد کرد. مدل المان محدود یک یاتاقان با خطای چند نقطه ای برای تجزیه و تحلیل فرکانس مشخصه سیگنال ارتعاش ناشی از هر نقطه خطا به طور دقیق شبیه سازی شد [27]. لیو و همکاران [28، 29] یک روش تشخیص عیب شخصی بر اساس شبیه سازی اجزای محدود و ماشین یادگیری افراطی پیشنهاد کردند. این روش می‌تواند نتایج تشخیص عیب را دقیق‌تر کند و عیوب را به‌طور مؤثرتری شناسایی کند.

اگرچه دستاوردهای تحقیقاتی زیادی در مورد ویژگی‌های پاسخ ارتعاش ناشی از یاتاقان‌های خطای مرکب، به‌ویژه خطای مرکب در سطح داخلی و خارجی راه‌راهی وجود داشته است، چند کار بر روی گسل ترکیبی روی سطح عنصر نورد و مسیر بیرونی متمرکز شده‌اند. در این مقاله، با توجه به تأثیر تحریک جفت و تحریک جابجایی متغیر با زمان، یک مدل دینامیکی 4-DOF از بلبرینگ شیار عمیق با گسل مرکب ساخته شده است. مدل با نتایج تجربی تأیید می شود. مکانیسم پاسخ ارتعاشی ناشی از گسل ترکیبی تحت شرایط مختلف بررسی می‌شود.

 

بقیه این مقاله به شرح زیر تنظیم شده است: در بخش 2، یک مدل دینامیکی 4-DOF از بلبرینگ شیار عمیق با خطای مرکب ایجاد شده است. در بخش 3 معادله دینامیک معرفی شده است. در بخش 4، سیگنال های شبیه سازی شده مدل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و با نتایج تجربی مقایسه می شوند. در بخش 5، پاسخ ارتعاشی گسل منفرد و مرکب تحت شرایط مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. بخش آخر نتیجه گیری را نشان می دهد.

 



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات , تراشکاری , برشکاری , دستگاه فرز ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بورنشتاین و همکاران (2009) توضیح داد که هدف اولیه از انجام یک متاآنالیز "ترکیب شواهد در مورد اثرات مداخله یا حمایت از سیاست یا عملکرد مبتنی بر شواهد" است (p. xxiii). نقطه قوت یک متاآنالیز، تعمیم پذیری موضوعات و موضوعات مورد علاقه در نتیجه ترکیب یافته ها در مطالعات تحقیقاتی متعدد است.

 

فرآیند جستجو

بورنشتاین و همکاران (2009) توضیح داد که هدف اولیه از انجام یک متاآنالیز "ترکیب شواهد در مورد اثرات مداخله یا حمایت از سیاست یا عملکرد مبتنی بر شواهد" است (p. xxiii). نقطه قوت یک متاآنالیز، تعمیم پذیری موضوعات و موضوعات مورد علاقه در نتیجه ترکیب یافته ها در مطالعات تحقیقاتی  اجاره داربست در کرج متعدد است.

 

فرآیند جستجو

برای انجام این متاآنالیز، ما مطالعاتی را انتخاب کردیم که اثرات داربست را بر یادگیری در یک محیط یادگیری آنلاین در آموزش عالی بررسی می‌کردند. برای پرداختن به دو پرسش اولیه پژوهشی خود، معیارهای ورود به جستجوی ادبیات را برای شناسایی مطالعات واجد شرایط تعیین کردیم. معیارهای ورود منعکس کننده هدف اصلی تحقیق و سؤالات تحقیق مرتبط بود (لیپسی و ویلسون، 2001). ما معیارهای ورود به مطالعه را بر حسب موضوع اصلی و متغیرهای نتیجه تحقیق، دوره انتشار، زبان انتشار و واجد شرایط بودن متاآنالیز تنظیم کردیم (برکلجون و بالدوین، 2009). (الف) اثرات داربست را بررسی کرد. (ب) نوشته شده به زبان انگلیسی؛ ج) از ابتدای سال 2010 منتشر شده است. (د) محدود به یک محیط یادگیری آنلاین. (ه) در یک محیط آموزش عالی اجرا شود. (و) از طرح‌های تحقیقاتی دقیق استفاده می‌کند. (ز) متمرکز بر دانشجویان مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در آموزش عالی؛ (ح) نتایج یادگیری را به صورت کمی با نتایج آزمون، گزارش‌های خود دانش‌آموز، فعالیت‌ها یا مشاهده اندازه‌گیری کرد. و (i) شامل اطلاعات کافی برای محاسبات اندازه اثر (به عنوان مثال، میانگین، انحراف استاندارد، مقادیر F، نتایج آزمون t، یا همبستگی).

بورنشتاین و همکاران (2009) توضیح داد که هدف اولیه از انجام یک متاآنالیز "ترکیب شواهد در مورد اثرات مداخله یا حمایت از سیاست یا عملکرد مبتنی بر شواهد" است (p. xxiii). نقطه قوت یک متاآنالیز، تعمیم پذیری موضوعات و موضوعات مورد علاقه در این سایت  نتیجه ترکیب یافته ها در مطالعات تحقیقاتی متعدد است.

 

فرآیند جستجو

برای انجام این متاآنالیز، ما مطالعاتی را انتخاب کردیم که اثرات داربست را بر یادگیری در یک محیط یادگیری آنلاین در آموزش عالی بررسی می‌کردند. برای پرداختن به دو پرسش اولیه پژوهشی خود، معیارهای ورود به جستجوی ادبیات را برای شناسایی مطالعات واجد شرایط تعیین کردیم. معیارهای ورود منعکس کننده هدف اصلی تحقیق و سؤالات تحقیق مرتبط بود (لیپسی و ویلسون، 2001). ما معیارهای ورود به مطالعه را بر حسب موضوع اصلی و متغیرهای نتیجه تحقیق، دوره انتشار، زبان انتشار و واجد شرایط بودن متاآنالیز تنظیم کردیم (برکلجون و بالدوین، 2009). (الف) اثرات داربست را بررسی کرد. (ب) نوشته شده به زبان انگلیسی؛ ج) از ابتدای سال 2010 منتشر شده است. (د) محدود به یک محیط یادگیری آنلاین. (ه) در یک محیط آموزش عالی اجرا شود. (و) از طرح‌های تحقیقاتی دقیق استفاده می‌کند. (ز) متمرکز بر دانشجویان مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در آموزش عالی؛ (ح) نتایج یادگیری را به صورت کمی با نتایج آزمون، گزارش‌های خود دانش‌آموز، فعالیت‌ها یا مشاهده اندازه‌گیری کرد. و (i) شامل اطلاعات کافی برای محاسبات اندازه اثر (به عنوان مثال، میانگین، انحراف استاندارد، مقادیر F، نتایج آزمون t، یا همبستگی).

جستجوی ادبیات با استفاده از ترکیبی از جستجوی پایگاه داده مبتنی بر رایانه و جستجوی دستی مجلات اصلی مرتبط انجام شد. پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی زیر که در زمینه آموزش تخصص دارند با استفاده از کلمات کلیدی جستجو شدند: جستجوی آکادمیک کامل، منبع آموزشی (EBSCOhost)، ERIC (ProQuest)، PsycINFO، JSTOR (پایان‌نامه و پایان‌نامه‌های ProQuest)، و Google Scholar. علاوه بر این، ما یک جستجوی ادبیات دستی در مجلات سطح بالا برای مطالعاتی در زمینه یادگیری آنلاین و آموزش از راه دور، فناوری آموزشی، روانشناسی آموزشی، و آموزش عالی انجام دادیم تا احتمال فقدان مطالعات واجد شرایط را در جستجوی پایگاه داده کاهش دهیم. ترکیبی از کلمات کلیدی زیر برای جستجوی منابع مختلف استفاده شد: (الف) داربست. (ب) داربست ها یا اعلانات. (ج) آموزش آنلاین یا آموزش از راه دور؛ (د) فارغ التحصیلان، فارغ التحصیلان یا آموزش عالی؛ و (ه) نتایج یادگیری یا پیشرفت یادگیری. ما جستجوی ادبیات را به سال های 2010 تا 2019 محدود کردیم تا روندهای تحقیقاتی معاصر بیشتری را در مورد داربست و یادگیری آنلاین منعکس کنیم. جستجوی ادبیات 64 نمونه واجد شرایط از مطالعات اندازه اثر را از 18 مقاله مرتبط منتشر شده بین سال‌های 2010 و 2019 به دست آورد. فرآیند جستجو و حذف در شکل 1 نشان داده شده است.

 



:: برچسب‌ها: داربست , داربست در کرج , داربست در کردان , نصب داربست , اجاره داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

چکیده این مقاله نتایج یک مطالعه کیفی اثربخشی مداخله آموزشی خواندن انتقادی مبتنی بر کنفرانس معلم/دانش آموز (TSC) و آموزش متمایز (DI) را در بهبود درک و ارزیابی شرکت کنندگان از تحقیقات آموزشی منتشر شده گزارش می کند. TSC و DI مستلزم استفاده از زیرمجموعه‌ای از استراتژی‌های آموزشی از جمله پیش تدریس، انتخاب خود مقالات نقد شده، یادگیری مشارکتی، آموزش تعبیه‌شده، آموزش گسترده، تأمل در چالش‌های دانش‌آموزان، ارائه بازخورد سازنده، توانمندسازی دانش‌آموزان برای توصیف احساسات خود، ارزیابی است. یادگیری خود و تعیین اهداف و برنامه هایی برای توسعه بیشتر. گروهی متشکل از 11 (11=n) دانشجوی فارغ التحصیل تازه کار در یک دوره 15 هفته ای شرکت کردند که در طی آن چندین کرج داربست  مقاله منتشر شده در مجلات را نقد کردند و تجربیات خود را بازتاب دادند. نتایج تجزیه و تحلیل موضوعی گزارش‌های بازتاب شرکت‌کنندگان نشان داد که احساسات اولیه دلهره و اضطراب آنها به رشد خودکارآمدی آنها به عنوان مصرف‌کنندگان و طراحان تحقیقات آموزشی تبدیل شده است. به همین ترتیب، شرکت کنندگان از مداخله آموزشی مورد مطالعه برای تبدیل شدن به خوانندگان ماهرتر و در توسعه روابط حمایتی بهره بردند. پیامدهای مطالعه، محدودیت‌ها، و پیشنهادهایی برای تحقیقات بیشتر که توضیح می‌دهند چه استراتژی‌های آموزشی خاصی که تحت TSC و DI طبقه‌بندی شده‌اند در دستیابی به نتایج مطالعه مؤثرتر بودند، مورد بحث قرار می‌گیرند.

مقدمه نقد مقالات مجلات یک استراتژی آموزشی رایج در نصب داربست دوره های کارشناسی ارشد و افتخاری در موسسات آموزش عالی در زمینه های مختلف آموزشی بین المللی بوده است. این عمل بر این فرض استوار است که خواندن مقالات پژوهشی به طور مؤثر و کارآمد نوعی سواد علمی است (نوریس و فیلیپس 2003). به این ترتیب خواندن و نوشتن صرفاً به عنوان ابزاری برای ذخیره و انتقال دانش علمی تلقی نمی شوند. در عوض، خواندن و نوشتن به عنوان محوری برای علم در نظر گرفته می شود، زیرا امکان بررسی انتقادی، تجزیه و تحلیل و تأمل در تحقیقات منتشر شده را فراهم می کند. در همین راستا، به کارگیری تحقیق در عمل به عنوان یک رویکرد مؤثر برای آماده سازی و توسعه حرفه ای مستمر معلمان تأیید شده است (بیلی، کرتیس و نونان 1998؛ مکالیستر 2018؛ ملت 2018). دانشجویان فارغ التحصیل مبتدی در برنامه های تربیت معلم باید باشند

غیث، آواداغیث، قاضی م. و غاده م اوادا. 2022. "درک داربستی از تحقیقات آموزشی علمی از طریق کنفرانس معلم/دانشجو و آموزش متمایز." پرس و جوی آموزش و یادگیری 10. https://doi.org/10.20343/teachlearninqu.10.8 2 در سواد آکادمیک و هنجارهای گفتمانی حوزه های تخصصی خود اجتماعی شده اند (داف 2010). آنها همچنین ملزم به دستیابی به شایستگی های برنامه هدفمند و نتایج یادگیری مورد نظر خود هستند. به طور خاص، آنها باید پایگاه دانش خود را برای تدریس از نظر محتوا، دانش آموزشی و درسی ایجاد کنند. علاوه بر این، آنها همچنین باید مهارت های لازم برای مفهوم سازی، انجام و گزارش تحقیق پایان نامه خود را توسعه دهند.

به همین ترتیب، معلمان ضمن خدمت، اغلب به خواندن مقالات مجلات، در میان ابزارهای دیگر مانند شرکت در کنفرانس ها و شرکت در کارگاه ها، برای افزایش آگاهی در مورد نقاط ضعف و قوت خود، کسب دانش جدید، حل مشکلات، ارتقاء مهارت ها، پیشرفت شغلی و پیشگیری از آنها متوسل می شوند. فرسودگی شغلی (وونگ 2011). در همین راستا، Macalister (2018) در یک نظرسنجی اخیر به این نتیجه رسید که خواندن یک کتاب یا مقاله در مورد آموزش زبان، شایع ترین عملکرد گزارش شده برای توسعه حرفه ای است که پس از آن شرکت در کنفرانس ها، شرکت در دوره ها، و پیوستن به گروه ها و بحث های حرفه ای آنلاین است. به همین ترتیب، نیشن (2018) در تاملی اخیر در مورد تجربه شخصی طولانی خود به عنوان معلم و محقق زبان، بر اهمیت این موضوع تأکید کرد که آموزش "عمل باید تا آنجایی که ممکن است بر اساس تحقیق باشد" با توجه به اینکه "... این نشان دهنده کاربرد در زبان شناسی کاربردی» (138).

با این حال، علیرغم محبوبیت آن به عنوان یک استراتژی آموزشی، خواندن و نقد مقالات پژوهشی، اغلب، یک تجربه دلهره آور و چالش برانگیز برای دانشجویان فارغ التحصیل تازه کار است. به این دلیل که چنین مقالاتی مملو از واژگان ناآشنا هستند، شامل مفاهیم خاص رشته می‌شوند و به دانش پیش‌زمینه در طراحی تحقیق و رویه‌ها و تکنیک‌های جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و گزارش‌دهی داده‌های کمی و کیفی نیاز دارند. علاوه بر این، محققان SoTL چالش‌های دیگری را که دانش‌آموزان در درک و انجام تحقیقات با آن مواجه هستند، ثبت کرده‌اند (Ciarocco، Strohmetz و Lewandowski 2017؛ Nind، Kilburn و Luff 2015). بر اساس ترکیبی از 89 مطالعه بین‌المللی از کشورهای مختلف، Earley (2014) گزارش داد که دانش‌آموزان تمایل دارند مرتبط بودن یک دوره روش تحقیق را زیر سوال ببرند و در مورد آن مضطرب یا عصبی هستند. به این ترتیب، دانش آموزان ممکن است علاقه یا انگیزه ای برای یادگیری مطالب نداشته باشند و ممکن است تصورات غلط و نگرش های منفی در مورد تحقیق داشته باشند. به طور مشابه، کینگزلی و رابرتسون (2017) بیان کردند که دانش‌آموزان در علوم اجتماعی ممکن است جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را کاری دشوار و بی‌ربط به زندگی روزمره درک کنند. علاوه بر این، این محققان تنوع دانش‌آموزان را از نظر دانش پیشینه تحقیق برجسته کردند و پیشنهاد کردند که سبک‌های معلمان، ارائه بازخورد سازنده و توانمندسازی دانش‌آموزان عوامل مهمی در ایجاد اعتماد به نفس، انگیزه و شایستگی آنها برای درک و انجام آن‌ها است. پژوهش.



:: برچسب‌ها: داربست , داربست در کرج , داربست در کردان , نصب داربست , اجاره داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خلاصه بسته بندی

در این مقاله نقش و اهمیت سیستم‌های بینایی ماشین در کاربردهای صنعتی تشریح می‌شود. اولین درک از چشم انداز در قالب یک مفهوم جهانی توضیح داده شده است. روش طراحی سیستم مورد بحث قرار گرفته و یک مدل بینایی ماشین عمومی گزارش شده است. چنین ماشینی شامل سیستم ها و زیرسیستم هایی است که البته به نوع کاربردها و وظایف مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی، عملکردهای مورد انتظار از یک ماشین بینایی عبارتند از بهره برداری و تحمیل محدودیت های محیطی یک صحنه، گرفتن تصاویر، تجزیه و تحلیل آن تصاویر گرفته شده، شناسایی اشیاء و ویژگی های خاص در هر تصویر، و شروع اقدامات بعدی. به منظور پذیرش یا رد اشیاء مربوطه. پس از اینکه یک سیستم بینایی تمام این مراحل را انجام داد، کار در دست تقریباً تکمیل شده است. در اینجا توالی و عملکرد صحیح هر سیستم و زیرسیستم از نظر کیفیت بالای تصاویر توضیح داده شده است. در عملیات، صحنه ای با محدودیت وجود دارد، اولین گام برای ماشین گرفتن تصویر، پیش پردازش تصویر، تقسیم بندی، استخراج ویژگی، طبقه بندی، بازرسی و در نهایت فعال سازی است که تعامل با صحنه مورد مطالعه است. در پایان این گزارش، کاربردهای بینایی تصویر صنعتی به تفصیل توضیح داده شده است. چنین کاربردهایی شامل حوزه بازرسی بصری خودکار (AVI)، کنترل فرآیند، شناسایی قطعات و نقش مهم در هدایت و کنترل رباتیک است. پیشرفت‌های چشم‌انداز در تولید که می‌تواند منجر به بهبود قابلیت اطمینان، کیفیت محصول و توانمندسازی فناوری برای فرآیند تولید جدید شود، ارائه شده است. نکات کلیدی در طراحی و کاربردهای سیستم بینایی ماشین نیز ارائه شده است. چنین ملاحظاتی را می توان به طور کلی در شش دسته مختلف مانند محدودیت های صحنه، اکتساب تصویر، پیش پردازش تصویر، پردازش تصویر، توجیه بینایی ماشین و در نهایت ملاحظات سیستماتیک طبقه بندی کرد. هر یک از جنبه های چنین فرآیندهایی در اینجا توضیح داده شده و شرایط مناسب برای طراحی بهینه گزارش شده است.

معرفی نیکاپایان کامجو

معرفی اتوماسیون انقلابی در تولید ایجاد کرده است که در آن عملیات پیچیده به دستورالعمل های گام به گام ساده تقسیم شده است که می تواند توسط یک ماشین تکرار شود. در چنین مکانیزمی، نیاز به مونتاژ و بازرسی سیستماتیک در فرآیندهای مختلف تولید محقق شده است. این کارها معمولاً توسط کارگران انسانی انجام می شود، اما این نوع کمبودها باعث جذابیت بیشتر سیستم بینایی ماشین شده است. انتظار ما از یک سیستم بصری این است که عملیات زیر را انجام دهد: جمع آوری و تجزیه و تحلیل تصویر، شناسایی ویژگی ها یا اشیاء خاص در آن تصویر، و بهره برداری و تحمیل محدودیت های محیطی [1].

 

محدودیت صحنه اولین مورد توجه برای سیستم بینایی ماشین است. وضعیت صحنه باید توسط طراح بینایی ماشین تشخیص داده شود و با توجه به کاربرد مورد نیاز چنین ماشینی ساخته شود. سخت افزار این زیر سیستم شامل منبع نور برای تصویربرداری فعال و سیستم های نوری مورد نیاز است. برای این منظور می توان از تکنیک های مختلف نورپردازی مانند نورپردازی ساختاری استفاده کرد. فرآیند سیستم بینایی با گرفتن تصویر شروع می شود که در آن نمایش داده های تصویر، سنجش تصویر و دیجیتالی شدن انجام می شود. سنجش تصویر مرحله بعدی برای به دست آوردن یک تصویر مناسب از صحنه روشن است. دیجیتالی شدن فرآیند بعدی است که در آن تصویربرداری و نمایش تصویر انجام می شود. آخرین مرحله در این فرآیند، پردازش تصویر است که در آن تصویر مناسب تری تهیه می شود.

اولین هدف این مقاله توصیف یک سیستم بینایی ماشین ساده است که می تواند در کاربردهای صنعتی به کار گرفته شود. هدف دوم، توصیف نمونه‌های معمولی از سیستم‌های بینایی در سیستم‌های تولید خودکار است. در نهایت سعی می‌کنیم با پیشنهاد سیستم‌های اکتسابی جدید، ایده‌هایی در مورد توسعه سیستم‌های بینایی ماشین جدید ارائه کنیم. در این راستا، با ظهور منابع نور لیزر مناسب، طراحی یک سیستم دید دوربین سه بعدی بر اساس روش اسکن لیزری موضوع جالبی بوده است. تلاش‌های قابل‌توجهی برای جمع‌آوری داده‌های تصویری با وضوح بالا در زمان واقعی برای ارائه اطلاعات سه بعدی با کیفیت بالا در مورد شی مورد مطالعه انجام شده است. سیستم های بینایی را می توان به عنوان یک سیستم حسگر هوشمند برای کارهای پیچیده اندازه 



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات , تراشکاری , برشکاری , دستگاه فرز , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اجزای اصلی یک سیستم بینایی معمولی در Refs توضیح داده شده است. [1]، [2]، [3]، [4]. چندین کار مانند اکتساب تصویر، پردازش، تقسیم بندی و تشخیص الگو قابل تصور است. نقش زیرسیستم اکتساب تصویر در یک سیستم بینایی تبدیل داده های تصویر نوری به آرایه ای از داده های عددی است که ممکن است توسط کامپیوتر دستکاری شوند. شکل 1 یک بلوک دیاگرام ساده برای چنین سیستم بینایی ماشینی را نشان می دهد. این شامل سیستم ها و زیر سیستم های مختلف است

 

بهره برداری از سیستم بینایی ماشین

یک سیستم بصری می تواند عملکردهای زیر را انجام دهد: جمع آوری و تجزیه و تحلیل تصویر، تشخیص یک شی یا اشیاء در یک گروه شی. همانطور که در شکل 1 مشاهده می شود، نور یک منبع صحنه را روشن می کند و یک تصویر نوری توسط حسگرهای تصویر تولید می شود. اکتساب تصویر فرآیندی است که در آن از یک آشکارساز نوری برای تولید و تبدیل تصویر نوری به تصویر دیجیتال استفاده می شود. این فرآیند شامل سنجش تصویر، نمایش داده های تصویر و

 

کاربردهای صنعتی

به منظور توصیف کاربردهای سیستم های بینایی ماشین؛ چهار دسته بازرسی بصری، کنترل فرآیند، شناسایی قطعات و مکانیزم‌های هدایت و کنترل رباتیک در نظر گرفته شده‌اند. در این زمینه مهم ترین وظیفه دستگاه بازرسی های بصری خودکار (AVI) است. نگرانی اصلی استفاده از ماشین تشخیص این است که قطعه مطابق با صلاحیت های مشخص شده به خوبی ساخته شده است. AVI و شناسایی قطعات نقش مهمی در آن ندارند

تحولات آینده

استفاده از تکنیک اتوماسیون برای بهبود خطوط تولید تولید و محصولات حاصل با کارایی بالا به منظور زنده ماندن در بازار رقابتی جهانی مطلوب است. برای اینکه بتوان این اتوماسیون را به شیوه ای انعطاف پذیرتر انجام داد، باید ویژگی انعطاف پذیری را نیز به اتوماسیون اضافه کرد. بنابراین، تولید انعطاف پذیر خودکار توصیه می شود و انعطاف پذیری با ایجاد قابلیت برنامه ریزی برای اتوماسیون، ماشین آلات به هم پیوسته و

 

نکات کلیدی در طراحی و کاربردها

جنبه های مختلف یک سیستم بینایی ماشین در شکل 2 نشان داده شده است. همانطور که در شکل 2 مشاهده می شود، شامل بررسی صحنه، دریافت تصویر، پیش پردازش تصویر و پردازش پس از آن است. در هر طراحی بهینه، باید ملاحظات سیستماتیک و توجیه بینایی ماشین را برای هر کاربرد در نظر گرفت. گرفتن تصویر یکی از مهمترین فرآیندها برای عملکرد سیستم بینایی ماشین است، زیرا با در دست داشتن یک تصویر با کیفیت بالا، پردازش و بسته بندی

 

خلاصه

یک سیستم بینایی ماشین همه منظوره با کاربردهای صنعتی آن شرح داده شد. چنین ماشینی باید در صحنه منعطف باشد تا بتواند در محیط‌های تقریباً نامحدود حاوی اجسام نامشخص، که تا حدی یکدیگر را مسدود می‌کنند، کار کند. نسل اول سیستم بینایی (اوایل سال 1970) دارای اکتساب 2 بعدی و نسل دوم دارای قابلیت اکتساب و پردازش 3 بعدی بود. به نظر ما سیستم بینایی نسل بعدی

معرفی اتوماسیون انقلابی در تولید ایجاد کرده است که در آن عملیات پیچیده به دستورالعمل های گام به گام ساده تقسیم شده است که می تواند توسط یک ماشین تکرار شود. در چنین مکانیزمی، نیاز به مونتاژ و بازرسی سیستماتیک در فرآیندهای مختلف تولید محقق شده است. این کارها معمولاً توسط کارگران انسانی انجام می شود، اما این نوع کمبودها باعث جذابیت بیشتر سیستم بینایی ماشین شده است. انتظار ما از یک سیستم بصری این است که عملیات زیر را انجام دهد: جمع آوری و تجزیه و تحلیل تصویر، شناسایی ویژگی ها یا اشیاء خاص در آن تصویر، و بهره برداری و تحمیل محدودیت های محیطی [1].

قدردانی

این پروژه تا حدی توسط دانشگاه صنعتی شریف تامین می شود. نویسندگان از شورای پژوهشی برای کمک هزینه ای که به این تحقیق اختصاص داده است قدردانی می کنند.

باستوچ سی ام. تکنیک هایی برای تولید زمان واقعی تصاویر محدوده. در: مجموعه مقالات روی بینایی کامپیوتر و الگوی ...

ادواردز جی. بینایی ماشین و ادغام آن با سیستم های CIM در صنعت تولید الکترونیک. به کمک کامپیوتر ...

کرامول RL. حسگر و پردازنده ربات را قادر می سازد تا ببیند و درک کند. دنیای فوکوس لیزری...

کانون توجه در رباتیک، طراحی سیستم ویژن، می...

Spotlight، Vision System Design، جولای...

منابع بیشتری در نسخه متن کامل این مقاله موجود است

 



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات , تراشکاری , برشکاری , دستگاه فرز , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایجاد یک بیانیه

درنگ نکن Suysel dePedro Cunningham، مالک شرکت طراحی داخلی Tilton Fenwick، می‌گوید: «آن اتاق، لحظه‌ای قدرتمند است که شخصی وارد خانه شما می‌شود. "این می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و سلیقه طراحی شما بگوید."

 

به همین دلیل، روکش دیواری که ممکن است برای یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب بیش از حد به نظر برسد، ممکن است در یک سرسرا ایده آل باشد. او گفت: «این جایی است که می‌توانید یک رنگ پررنگ، یک لاک یا دکوراسیون کاغذ دیواری را برای یک لحظه «وای» که ممکن است در یک اتاق نشیمن بزرگ از آن بترسید بسازید.

 

یک مزیت اضافه؟ پوشش‌ها و پوشش‌های دیواری گران‌قیمت هستند، اما از آنجایی که سرسراها معمولاً کوچک هستند، این محصولات اغلب می‌توانند بدون شکستگی نصب شوند.

 

طراحی به روال شما

با چند قطعه کلیدی مبلمان و لوازم جانبی، می توانید ترتیب ورود و خروج روزانه خود را نسیم کنید. آقای فورد گفت: «معمولاً فضای بزرگی نیست، بنابراین شما با تعداد محدودی قطعه کار می کنید. آقای فورد گفت: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید وقتی وارد در می شوید همه چیز را رها کنید، "یک کنسول با کشو عالی است، زیرا مکان خوبی برای پنهان کردن کلیدها و نامه هایتان است." یا در غیاب کشو، یک کاسه، سینی یا سایر ظرف‌های مجسمه‌سازی می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای برای کمک به نظم بخشیدن به کارها باشد.

 

یک نیمکت یا یک یا دو چهارپایه که زیر کنسول قرار می‌گیرند، می‌توانند جایی برای نشستن در حالی که کفش‌ها را بسته‌اند، در حالی که کمترین فضای کف را اشغال می‌کنند، فراهم کند.

 

آقای فورد گفت که یکی دیگر از عناصر مفید، آینه دیواری است. "این آخرین فرصت را به شما می دهد تا قبل از اینکه از در بیرون بروید، خود را بررسی کنید."

 

برای آب و هوا برنامه ریزی کنید

به عنوان اولین فضایی که مردم از بیرون وارد می شوند، سرسرا باید با چیزهای زیادی دست و پنجه نرم کند - یخ، برف، آب باران، گل و لای و هر چیز دیگری که مادر طبیعت تصمیم دارد تحویل دهد. برای جلوگیری از نفوذ این چیزها به بقیه خانه، باید جلوی درب خانه با آنها برخورد کنید.

 

تلاش حتی قبل از عبور از آستانه آغاز می شود. آقای فورد گفت: "من دوست دارم یک تشک بیرون از در داشته باشم، تا مردم بتوانند حتی قبل از ورود به داخل، پاهای خود را پاک کنند."

در داخل، می توانید با یک فرش داخلی و خارجی پیگیری کنید. پایه چتر نه تنها چترها را در دسترس نگه می دارد، بلکه از تخلیه چترهای مرطوب روی زمین نیز جلوگیری می کند. سطل‌ها یا سبدهای ذخیره‌سازی که می‌توان آن‌ها را در زیر کنسول قرار داد (اگر فضا توسط مدفوع اشغال نشود)، می‌تواند حاوی کلاه و دستکش خیس باشد. اگر سرسرا شما کمد ندارد، قلاب کت یا قفسه بخرید. اینها همه قطعات کاربردی هستند که می توانند به عنوان عناصر تزئینی نیز کارایی مضاعف داشته باشند.

پالت را ایجاد کنید

شما می‌توانید رنگ‌ها، الگوها و پوشش‌های فلزی را به صورت آنلاین ببینید، اما تصاویر دیجیتالی تقریبی از ظاهر چیزهای واقعی هستند. در صورت امکان، تراشه‌های رنگی، نمونه‌های پارچه و نمونه‌های مواد را سفارش دهید تا مطمئن شوید محصولات نهایی انتظارات شما را برآورده می‌کنند. آقای کلینبرگ گفت: «شما می‌توانید نمونه‌ها را از اکثر فروشندگان سفارش دهید، و این همیشه بهترین است. او اضافه کرد: «برخی رنگ‌ها با هم ترکیب می‌شوند»، وقتی روی صفحه نمایش مشاهده می‌شوند، و تشخیص رنگ‌های سرد و گرم دشوار است.

 

فقط به نمونه ها به صورت مجزا نگاه نکنید. آنها را به تخته سنجاق کنید یا در سینی بگذارید تا هاب استدیو ببینید چقدر با هم کار می کنند. آقای کلینبرگ گفت: "همه سبزها با هم خوب بازی می کنند." "همه بلوزها می جنگند." قرار دادن نمونه ها در کنار هم راهی است برای دیدن اینکه آیا رنگ ها و الگوهای مختلف در هماهنگی یا تنش زندگی می کنند.

 

خانم همپتون گاهی یک قدم جلوتر می رود. او گفت: «هنگامی که روی طرح پارچه کار می‌کنیم، پارچه را روی دستگاه کپی می‌گذاریم، آن را کوچک می‌کنیم، آن را به شکل مناسب برای پلان زمین برش می‌دهیم و آن را چسبانده می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم ببینیم که چگونه پارچه های مختلف در اتاق پخش می شوند.

با دیوارها رفتار کنید

رنگ‌های رنگ به دلیل ظاهر شدن رنگ‌های مختلف در شرایط نوری مختلف (و ظاهراً بین رنگ‌فروشی به خانه تغییر می‌کنند) بدنام هستند. این اثر تنها زمانی تقویت می شود که آن را روی چهار دیوار بکشید. به همین دلیل، هرگز ایده خوبی نیست که وقتی برای اولین بار تراشه را در فروشگاه می بینید، به رنگ رنگ متعهد شوید. به بزرگترین تراشه ای که می توانید در اتاقی که می خواهید رنگ کنید، نگاه کنید. بهتر است، تکه های نمونه بزرگ را روی دیوارها یا روی تخته هایی که می توان آنها را جابجا کرد نقاشی کنید و آنها را در ساعات مختلف روز مشاهده کنید.

 

توجه: تا زمانی که رنگ را قبل از رنگ آمیزی کل اتاق آزمایش می کنید، دلیلی برای ترس از رنگ های پررنگ و اشباع وجود ندارد.

 

پس از انتخاب رنگ، شین را انتخاب کنید. رنگ‌های مات یا مسطح ظاهری دلپذیر دارند که عیوب دیوار را نیز پنهان می‌کند، اما نگهداری، تمیز کردن و لمس کردن آن‌ها دشوار است. خانم همپتون، که رنگی با پوسته تخم مرغ یا ساتن را ترجیح می‌دهد که کمی براق‌تر باشد و تمیز کردن آن آسان‌تر باشد، می‌گوید: «به طور کلی دیوارهای مات را انجام نمی‌دهم.

 

قرنیزها، قالب‌ها، درها و سایر تزئینات را می‌توان به همان رنگ اتاق رنگ کرد تا از نظر بصری عقب‌نشینی کنند، یا یک رنگ متضاد - معمولاً سفید مایل به رنگ در اتاقی با دیوارهای رنگی - برای ایجاد ویژگی بیشتر. تریم را می توان با درخشندگی متفاوتی نسبت به دیوارها رنگ آمیزی کرد. یک براق نیمه براق در عین دوام بیشتر به قالب‌ها توجه بیشتری می‌کند.

 

شما همچنین باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید با سقف رفتار کنید. می‌توانید آن را به رنگ سفید برای طراحی دکوراسیون داخلی حس واضح و یا همان رنگ دیوارها برای احساس پیله رنگ کنید. استفاده از جلای مات یا صاف ایمن است زیرا به ندرت انگشتان کثیف یا اشیاء لکه‌زای سقف را لمس می‌کنند. اگر سطح کاملاً صاف باشد، می توان آن را با روکش براق به عنوان یک ویژگی طراحی که نور را به داخل فضای نشیمن منعکس می کند، رنگ آمیزی کرد. (اگر سقف شما صاف نیست، این کار را نکنید - براق بودن آن فقط عیوب را برجسته می کند.)

 

برای چیزهای غیرمنتظره، نگاهی فراتر از رنگ را در نظر بگیرید. تولیدکنندگان گزینه‌های زیادی از جمله کاغذ دیواری طرح‌دار، پارچه‌های چمنی، پارچه‌های اثاثه یا لوازم داخلی، پوشش‌های چوبی و حتی روکش‌های سنگی و آجری را ارائه می‌دهند.



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات , تراشکاری , برشکاری , دستگاه فرز , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

نقل مکان به یک خانه جدید می تواند یکی از لذت های بزرگ زندگی باشد، اما همچنین می تواند زمان عدم اطمینان باشد، به خصوص در مورد دکوراسیون. چگونه فضای خود را به بهترین شکل در می آورید در حالی که منعکس کننده حس شخصی شما از سبک است؟ این کار را به خوبی انجام دهید و در نهایت خانه ای راحت و شاد خواهید داشت. این کار را ضعیف انجام دهید و در نهایت با انبوهی از مبلمان، پارچه ها و رنگ های رنگی مواجه خواهید شد که هرگز به یک کل دلپذیر تبدیل نمی شوند. با کمی برنامه ریزی و با پیروی از همان مراحلی که طراحان داخلی حرفه ای استفاده می کنند، شانس موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت.

از فروشگاه مبلمان شروع نکنید

بسیاری این توصیه را شنیده اند که هنگام گرسنگی از خرید مواد غذایی اجتناب کنید، زیرا منجر به انتخاب های ضعیف می شود. همین امر در مورد فروشگاه های مبلمان نیز صدق می کند - با وحشت به خرید نروید، فقط به این دلیل که خانه خالی دارید. بله، شما به یک مبل نیاز دارید. اما اگر بخش راه راه صورتی را فقط به این دلیل که آن را در فروشگاه دوست دارید انتخاب کنید، بدون اینکه اندازه گیری کنید یا به بقیه اتاق فکر کنید، به آن گیر کرده اید. بقیه اتاق باید اطراف آن مبل ساخته شود، و اگر برای فضا خیلی بزرگ باشد، برای همیشه ناخوشایند به نظر می رسد.

 

از اتاقی که می‌خواهید تجهیز کنید، مجهز به یک نوار اندازه‌گیری و یک دفترچه یادداشت شروع کنید.

 

اندازه گیری های خود را بدانید

تطبیق مقیاس مبلمان با مقیاس یک اتاق بسیار مهم است. یک مبل سکشنال عمیق می تواند به راحتی بر یک اتاق کوچک غلبه کند و صندلی های شیک می توانند در یک اتاق زیر شیروانی کاملاً باز گم شوند. قبل از شروع طراحی، طول و عرض هر اتاقی را که می‌خواهید تزئین کنید، به همراه ارتفاع سقف و عناصری که می‌توانند مانع ایجاد شوند مانند پله‌ها، ستون‌ها، رادیاتورها و سایر موانع اندازه‌گیری کنید. همچنین ایده خوبی است که دهانه های پنجره را به همراه فضای دیوار زیر، بالا و کناره های هر یک اندازه بگیرید تا برای پوشش پنجره آماده شوید.

 

اولین اشتباهی که اکثر مردم مرتکب می شوند این است که چیزهایی با اندازه نامناسب می خرند - مبل هایی که در اتاق جا نمی شوند، مبل هایی که از درها جا نمی شوند، میزهایی که خیلی کوچک هستند، میزهایی که خیلی بزرگ هستند، میزهای خواب. دیوید کلینبرگ، بنیانگذار شرکت طراحی داخلی نیویورک، دیوید کلینبرگ دیزاین اسوشیتیس، گفت. اندازه گیری دقیق فضای شما می تواند به جلوگیری از چنین مشکلاتی کمک کند.

یک طرح طبقاتی ایجاد کنید

هنگامی که اندازه‌گیری‌های اتاق خود را انجام دادید، وقت آن است که از آن‌ها با یک پلان طبقه استفاده کنید که به شما دید پرنده‌ای از کل خانه می‌دهد. الکسا همپتون، رئیس مارک همپتون، شرکت طراحی داخلی نیویورک که توسط پدرش تأسیس شده است، گفت: "هر شغلی باید با یک نقشه طبقه شروع شود." "شما باید فضا را بشناسید."

 

یکی از گزینه ها این است که یک پلان طبقات را به روش قدیمی، با کاغذ، مداد و خط کش بکشید. با این حال، اکثر طراحان حرفه ای از نرم افزارهای طراحی مانند اتوکد استفاده می کنند. در بین این دو حالت افراطی، برنامه‌هایی قرار دارند که هدفشان ایجاد پلان‌های ساده برای صاحبان خانه است (حتی برخی اندازه‌گیری‌ها را با دوربین گوشی هوشمندتان به‌طور خودکار انجام می‌دهند، اما آن اعداد را دوباره بررسی کنید)، از جمله Magicplan، Floor Plan Creator و RoomScan Pro.

 

هنگامی که طرح کلی فضا را به دست آوردید، شروع به آزمایش با قرار دادن مبلمان کنید و مطمئن شوید که ردپای هر قطعه متناسب با اندازه طراحی باشد.

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید زندگی کنید

این بخش مشکل است و هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. اتاق ها می توانند سنتی یا مدرن، رسمی یا آرام و از نظر بصری گرم یا خنک باشند. خانم همپتون گفت: "در حد توان خود، باید سعی کنید تشخیص دهید که دوست دارید در یک فضای معین چگونه زندگی کنید." "چه کاری انجام خواهی داد؟ چند نفر اونجا زندگی می کنند؟ بچه ها هستن؟ آرزوهایت برای اینکه چگونه دوست داری زندگی کنی چیست؟"

 

به عنوان مثال، دکوراسیون خانه برای کسی که به طور منظم مهمانی های شام بزرگ را برگزار می کند، باید با خانه شخصی که هر شب در رستوران غذا می خورد متفاوت باشد. فردی که قصد دارد میزبان جمع آوری کمک های مالی باشکوه باشد، باید اتاق نشیمن متفاوتی نسبت به فردی که فقط رویای تصادف در مقابل تلویزیون را دارد، داشته باشد.

 

Pros را کپی کنید

به کتاب ها و مجلات طراحی و همچنین منابع آنلاین مانند هاب استدیو  Houzz، Pinterest و Instagram نگاه کنید تا سبک شخصی خود را تیز کنید. براد فورد، طراح داخلی در شهر نیویورک، گفت: "سبکی را که بیشتر به آن پاسخ می دهید، بیابید." و پرونده ای از تصاویر مورد علاقه خود را تهیه کنید.

 

آقای کلینبرگ توصیه کرد، هنگامی که تصاویری را که دوست دارید دارید، جزئیات را مطالعه کنید. او گفت: "ببینید که در کجا از الگو استفاده می شود در مقابل جاهایی که جامدات استفاده می شود، و در کجا می توان از رنگ با موفقیت استفاده کرد یا خیر." همچنین به همه چیز از نوع مبلمانی که ممکن است بخواهید گرفته تا استراتژی بالقوه پوشش پنجره کمک کند.

نوار آن را خارج کنید

برای برداشتن ایده‌ها در مورد پلان یک گام جلوتر، از نوار نقاش در فضای واقعی استفاده کنید تا جایی که مبلمان روی زمین و روی دیوار قرار می‌گیرند.

 

آن مکسول فاستر، مالک شرکت طراحی داخلی نیویورک Tilton Fenwick می گوید: «ما از نوار آبی روی زمین برای بیرون آوردن عناصر مختلف استفاده می کنیم. «قالیچه کجا خواهد بود؟ آیا نیاز به برش دارد؟ میز قهوه تا کجا بیرون می آید؟ حتی اگر ما همه چیز را تا یک شانزدهم اینچ در طرح مبلمان داریم، چیزی در مورد تجسم آن در فضا و توانایی راه رفتن در اطراف وجود دارد.

 

بودجه را توسعه دهید

هیچ راهی برای دور زدن ریاضی وجود ندارد: اگر روی یک صندلی غیرمنتظره گران قیمت بپرید، پول کمتری برای بقیه خانه خواهید داشت. آقای فورد گفت: "شما می خواهید مطمئن شوید که در مورد نحوه خرج کردن پول خود استراتژیک عمل می کنید." "یک بودجه به شما یک نقشه راه برای نحوه تقسیم هزینه ها بین اتاق ها می دهد." او خاطرنشان کرد، اگر میز ناهارخوری بی نظیری پیدا کردید، همچنان می توانید استثنا قائل شوید، اما برای پرداخت هزینه آن باید به این فکر کنید که کجا می توانید کم کنید.

 

مراحل را برنامه ریزی کنید

به پایان رساندن دیوارهای گچی، اصلاح کف چوبی سخت و رنگ آمیزی سقف ها همه کار نامرتب است. در صورت امکان، بهتر است قبل از جابجایی هر گونه مبلمان یا لوازم جانبی در فضا، این نوع کار دکوراسیون را تکمیل کنید.

 

اگر نمی توان از آن اجتناب کرد، مبلمان بزرگ را زیر پارچه های پلاستیکی و لوازم جانبی در جعبه ها با نوار چسب ببندید تا از آنها محافظت شود.



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات , تراشکاری , برشکاری , دستگاه فرز , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()