تاثیرات عمده داربست در ساختمان سازی
نوشته شده توسط : alireza

در حالی که تأثیر علّی از یادگیرند نصب داربست در کرج به معلم در مؤلفه عمودی حرکت آنها، یعنی حرکت چیدن و چیدن دیسک های پازل برجسته تر است (شکل 2c، 5). پاسخ ضربه ای این تأثیر علی یک اوج منفی را نشان داد (شکل 6). این نتیجه نشان داد که معلم حرکت خود را در جهت مخالف با حرکت قبلی یادگیرنده هماهنگ می کند. با توجه به اینکه حرکت عمودی عمدتاً نشان‌دهنده زمان چیدن و چیدن دیسک‌های پازل است و ویژگی‌های چرخه‌ای را نشان می‌دهد (شکل 2c)، تعجب آور نیست که معلم مطابق با عملکرد یادگیرنده رفتار کند حتی اگر دنباله معما معلم باشد. هنوز قبل از یادگیرنده است. روی هم رفته، تأثیر علّی حرکت عمودی نشان می‌دهد که انباشته شدن معلم به دنبال برداشتن همان دیسک توسط یادگیرنده یا برداشتن معلم به دنبال انباشته شدن یادگیرنده برای دیسک قبلی است. از آنجا که این انتقال اطلاعات به طور قابل توجهی با عملکرد پازل آموخته شده مرتبط است (شکل 7a)، دو تفسیر ممکن برای تأثیر علی وجود دارد. یکی اینکه معلمی که نسبت به پیشرفت یادگیرنده حساس است (پیشرفت یا سرگردانی) می تواند عملکرد یادگیرنده را تسهیل کند. دوم این است که یادگیرنده، با نیاز واضح به کمکی که معلم به راحتی درک می کند، بهتر یاد می گیرد. در مجموع، طبق اطلاعات ما، این اولین گزارشی است که نشان می‌دهد تأثیر دوسویه اما از نظر عملکردی متفاوت در تعامل معلم و یادگیرنده و همچنین در تعامل بین فردی به طور کلی وجود دارد.

در حالی که تأثیر علّی از یادگیرنده به معلم در مؤلفه عمودی حرکت آنها، یعنی حرکت چیدن و چیدن دیسک های پازل برجسته تر است (شکل 2c، 5). پاسخ ضربه ای این تأثیر علی یک اوج منفی را نشان داد (شکل 6). این نتیجه نشان داد که معلم حرکت خود را در جهت مخالف با حرکت قبلی یادگیرنده هماهنگ می کند. با توجه به اینکه حرکت عمودی عمدتاً نشان‌دهنده زمان چیدن و چیدن دیسک‌های پازل است و ویژگی‌های چرخه‌ای را نشان می‌دهد (شکل 2c)، تعجب آور نیست که معلم مطابق با عملکرد یادگیرنده رفتار کند حتی اگر دنباله معما معلم باشد. هنوز قبل از یادگیرنده است. روی هم رفته، تأثیر علّی حرکت عمودی نشان می‌دهد که انباشته شدن معلم به دنبال برداشتن همان دیسک توسط یادگیرنده یا برداشتن معلم به دنبال انباشته شدن یادگیرنده برای دیسک قبلی است. از آنجا که این انتقال اطلاعات به طور قابل توجهی با عملکرد پازل آموخته شده مرتبط است (شکل 7a)، دو تفسیر ممکن برای تأثیر علی وجود دارد. یکی اینکه معلمی که نسبت به پیشرفت یادگیرنده حساس است (پیشرفت یا سرگردانی) می تواند عملکرد یادگیرنده را تسهیل کند. دوم این است که یادگیرنده، با نیاز واضح به کمکی که معلم به راحتی درک می کند، بهتر یاد می گیرد. در مجموع، طبق اطلاعات ما، این اولین گزارشی است که نشان می‌دهد تأثیر دوسویه اما از نظر عملکردی متفاوت در تعامل معلم و یادگیرنده و همچنین در تعامل بین فردی به طور کلی وجود دارد.

با جمع بندی بحث بالا، کاهش قابل توجه انتقال اطلاعات از معلم به یادگیرنده در حرکت جانبی، محو شدن پشتیبانی، یکی از ویژگی های کلیدی داربست را نشان می دهد. ما همچنین انتقال اطلاعات از یادگیرندگان به معلمان را با پاسخ تکانه منفی، غالب در حرکت عمودی، پیدا کردیم. این نشان می دهد که معلمان منتظر بودند تا یادگیرندگان قبل از نمایش اقدام بعدی، چیدن و جمع آوری خود را انجام دهند. همراه با توصیف حمایت معلمان، این شواهد تجربی از احتمال وقوع در داربست را نشان می‌دهد18،32. میزان تأثیر علی با عملکرد حل پازل توسط فراگیران به تنهایی همبستگی دارد. این نشان می دهد که انتقال اطلاعات از یادگیرنده به معلم منعکس کننده داربست احتمالی است که منجر به یادگیری کارآمد می شود. با توجه به اینکه کوواریانس نویز معمولاً یک سیگنال محرک برای حرکات جانبی آنها برای انجام پازل بود، کوواریانس نویز فزاینده نشان داد که زبان آموزان با کسب دانش در مورد چگونگی حل آن، شروع به تکمیل پازل به تنهایی کردند. این شواهد کمی از انتقال مسئولیت از طریق داربست است 18،32.

 

یافته‌های مطالعه حاضر به وضوح نشان می‌دهد که تعامل معلم و یادگیرنده شامل یک انتقال اطلاعات سه‌طرفه است: تقلید، نظارت بر وضعیت یادگیرنده، و دانش اکتسابی (راه‌حل پازل) به عنوان یک سیگنال مشترک. مکانیسم های رفتاری و عصبی تقلید به طور کامل بررسی شده است و سیستم عصبی آینه ای (MNS) در مغز نقش مهمی در این امر ایفا می کند. یادگیری تقلیدی مستلزم یادگیری یک الگوی حرکتی جدید یا توالی 37،38 است و به MNS به عنوان یک منطقه اصلی نیاز دارد39،40،41. با این حال، فرآیندهای نظارت بر وضعیت یادگیرنده و دانش مشترک آنها کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. ما فرض می کنیم که این فرآیندها باید در زمینه ای بررسی شوند که یادگیرنده و نمایش دهنده هر دو به طور فعال در یادگیری تقلیدی شرکت می کنند. این فرض توسط یک پیشنهاد اخیر پشتیبانی می شود که تعامل اجتماعی شامل تنظیمات آنلاین انعطاف پذیر بین دو عامل است و نمی تواند به دو پاسخ فردی به شریک تعاملی که در انزوا بررسی شده است کاهش یابد.

 





:: برچسب‌ها: داربست , داربست در کرج , داربست در کردان , نصب داربست , اجاره داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: